Sunday, July 13, 2008

Petha : Back with a vengeance

Είναι ώρα λοιπόν να δώσουμε ζωή σε αυτό το "ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ" , μετά την μακρόχρονη απουσία μας λόγω εργασιών και ανελέητων πολέμων με την ανθρώπινη βλακεία.Ειδικά μετά την πρώτη ανάρτηση του FatseaX μου είναι αδύνατον να ΜΗΝ γράψω.

Σας παραθέτω συζήτηση , τηλεφωνική.

Εγώ: Παρακαλώ

Τηλεφωνήτρια- σπαμμερού : Καλησπέρα, τηλεφωνούμε από την ***** τράπεζα, να σας ενημερώσουμε για μια προσφορά

Εγώ: Έχω πιστωτική, έχω λογαριασμούς σε άλλη τράπεζα, ευχαριστώ.

Τηλεφωήντρια-σπαμμερού : Ναί αλλά αυτή έχει 17 % επιτόκιο και πάνω, η δικιά μας..

Εγώ Ναι ευχαριστώ ,δεν με ενδιαφέρει

Και τώρα έρχεται η καταπληκτική απάντηση

Τηλεφωνήτρια-σπαμμερού : 'ΜΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ" 

Ορίστε ;

Απο πότε ένα  βδελυρό αποτυχημένο muppet μπορεί να ξέρει τι ενδιαφέρει ΕΜΕΝΑ, την στιγμή μου η μόνη μας γνωριμία ανέρχεται στο εκπληκτικό γεγονός της επιλογής ενός τηλεφώνου από μια βρωμόλιστα.

Πρώτον και  βασικό, αγαπητή τράπεζα (ναι ξέρεις εσύ), μάθε οτι δεν είναι  και η καλύτερη τακτική προώθησης των προσφορών σου, το να βάζεις τα muppet σου να λένε στους υποψήφιους πελάτες τι τους ενδιαφέρει και τι όχι.Μην προσβάλετε την νοημοσύνη μας για να μην προσβάλουμε τα  σπίτια σας (το πιάσατε φαντάζομαι).

Δεύτερον, όλες εσείς οι βρωμερές τράπεζες, ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΕ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ.Αν θελήσω να ενημερωθώ για τις προσφορές σας, θα επισκευτώ τα καταστήματά σας.Δεν θυμάμαι ποτέ να σας έδωσα το τηλέφωνό μου και να σας είπα να με καλέσετε το μεσημέρι ΑΚΡΙΒΩΣ την ώρα που πέφτω να κοιμηθώ για λίγα λεπτά, ώστε να μου σπάσετε όσο το δυνατό περισσότερο τα νεύρα.

No comments: