Thursday, July 17, 2008

Δημόσιες υπηρεσίες και το πρελούδιο της τρέλας

Είμαι σίγουρος οτι όλοι έχετε διαβάσει  Αστερίξ. Είμαι επίσης σίγουρος οτι οι περισσότεροι έχετε δει τους Άθλους του Αστερίξ.Είμαι επίσης σίγουρος οτι όλοι θεωρήσατε οτι ο πιο δύσκολος άθλος ήταν..

(χτύπημα τυμπάνων....)

Ο ΟΙΚΟΣ ΤΗΣ ΤΡΕΛΗΣ.

Ξέρετε για τι μιλάο.Ο κατακαημένος  Αστερίξ έπρεπε να ανεβοκατέβει 123521431 (συν πλην ένα) σκαλιά, να περάσει από 12341414 (συν πλην ένα) γραφεία για να καταφέρει να πάρει ένα  διαβολεμένο πιστοποιητικό.

Πήρα λοιπόν και εγώ την δόση μου χτες περνώντας από το δημαρχείο Θεσσαλονίκης για την έκδοση ενός πιστοποιητικού.

Ξεκινάς από το γραφείο 329.

Πάνε τώρα στο 326.

Κατέβα κάτω στο ταμείο στο 127

Τράβα ως το 126 να δεις για οφειλές.

Πάνε στο 219.Περίμενε 2 ώρες

Πάνε στο 221. Δες για οφειλές

Ανέβα πάλι στο 329

Κατέβα πάλι στο ταμείο.

Ανέβα πάλι στο 329.

ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ.

΄

No comments: